جمع اضداد

بخش نخست:

اینکه سال‏هاست برخی حکومتیان از اصلاح جمهوری اسلامی دم می‏زنند، عجیب نیست. و باز، اینکه موسوی از دوران خمینی با عنوان دوران طلایی یاد می‏کند، جای تعجبی ندارد. در واقع آنچه موجب شگفتی می‏شود، مردمی‏اند که همچنان بر اصلاح قانون اساسی جمهوری اسلامی و امثال موسوی باورمند هستند. این دیگر تقلب‏های امثال شریعتی و زرین‏کوب با چهارده سده پیش نیست که ناآگاهی مردم از تاریخی به این بلندی قادر به توجیه‏ فریب‏خوردگی‏شان باشد. وقتی موسوی عصر خمینی را دوران طلایی جمهوری اسلامی می‏خواند، دارد از زمانی حرف می‏زند که پای از سه دهه اخیر فراتر نمی‏گذارد و مخاطبین او نیز یا خود آن دوران را تجربه کرده‏اند، یا متعلق به آن دوران نیستند اما به واسطه بسیاری از رسانه‏ها (از جمله تلوزیون‏های جمهوری اسلامی) با اندیشه‏های خمینی و اوضاع و احوال ایران در آن دوران، آشنایی کافی را دارند.

بخش دوم:

جمع اضداد است این آقا چرا؟

رومی روم است یا رومی‏‏نما؟

او مخالف با حکومت نیست لیک

بهر اصلاحات دارد اشتها!

زیر نام «پیرو خط امام»

چیست این عشوه‏گری و این ادا؟

او گرفتار فراموشی شده‏ست

یا سخن می‏راند از روی ریا؟

خط مشی رهبرش پرواضح است

مانده مدرک‏ها از آن دوران به جا

خط بطلان بود خط آن امام

بر تن آزادی و ایران ما

جمع اضداد است این آقا ولی

ملتی هستند با او همصدا!

بهر او و ملتش دارم طلب

من ز درگاه خداوندی شفا

3 امرداد 2569

۱۰ نظر:

محمد علی ابراهیمی گفت...

رهبر من نور چشمان من است / عشق او آیین و ایمان من است

ذوالفقار حیدری در دست او / طاعتش میثاق و پیمان من است

سیدی از نسل پاك فاطمه / هم ز نسل شیر یزدان من است

در ولایت وارث آل نبی / جانشینی از امامان من است

همچو مه تابد به قلب شیعیا ن / نائب خورشید پنهان من است

در هدایت سوی حق آرد مر ا / این هدایت سمت قرآن من است

دوستانش دوست می دارم همی / دشمن او دشمن جان من است

آنكه مهر او ندارد در وجو د / بی گمان همكیش نادان من است

در سخن چون ابر می بارد به دل / در كویر خشك باران من است

در حضورش موج دریا دیده ام / در كلامش راحت جان من است

در نگاهش غرق دریا می شو م / واژه هایش در و مرجان من است

قلب تارم را صفایی می دهد / جامع فكر پریشان من است

من مرید آن دل وارسته ام / او مراد و پیر عرفان من است

بوی یوسف می دهد پیراهنش / گرچه خودیعقوب كنعان من است

من چو بلبل او چو باغ پر زگل / من چوبرگ او سرو بستان من است

آرزوی دیدنش دارم به دل / در فراقش شهر زندان من است

ای خوش آن روزی كه بینم رهبرم / ساعتی در خانه مهمان من است

هرگز ای یاران دعایش می كنید / شب نمازش ذكر یاران من است

روی خوبش با دو چشمت دیده ای / چهره اش چون ماه تابان من است

غرق دریای تهاجم را چه غم / ناجی كشتی ز طوفان من است

گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی / حامی او حی سبحان من است

در امانت او ‹‹ امین ›› انقلا ب / در شجاعت شیر میدان من است

راه او باشد ره پیر خمین (ره) / رهرو راه شهیدان من است

افتخار ما بود ‹‹ سید علی ››/ سرور من جان جانان من است

چون فقیه وعالم است ودین شناس / مرجع تقلید دوران من است

روز ششم ماه تیر از سال شصت / رهبرم جانباز ایران من است

ای خداوندا نگهدارش تو با ش / چون دعای او نگهبان من است

شعر امروزم كه وصف رهبر است / بهترین اشعار دیوان من است

پیروانش نی به پاكستان و هند / درفلسطین است و لبنان من است

گوئیا مهدی(عج) چنین گوید كه او / بهترین اصحاب و یاران من است



[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

نه سازش نه تسلیم
سید علی ما هستیم

[بدرود]

ناشناس گفت...

http://labayk-ya-khamenei.blogfa.com/

ناشناس گفت...

استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
استقلال ازادی جمهوری اسلامی
مرگ بر جمهوری ایرانی ......

و بالاخره جنبش سبز امویان پس از حماقت 16 اذر و فاجعه ای که در روز عاشورا به بار اوردند در 22 بهمن شکسته شدند ......

آگاهی گفت...

سلام با مطلبی تحت عنوان فرهنگ استبداد زدگی بروزم منتظر نقدو پیشنهادتون در مورد رهایی از این فرهنگ هستم
راستی با تبادل لینک موافقین به اسم آگاهی

نوشین گفت...

لینک شما را با افتخار به پیوندهایم اضافه کردم

گردآفرید گفت...

با دلایل ظهور امام زمان (قسمت اول بروزم)

آگاهی گفت...

البته نباید به موسوی هم خورده گرفت چون اگر در شرایط کنونی علنا با جمهور یاسلامی مخالفت کند راحت به عنوان مرتد اعدام وهمه چیز تمام میشود البته دوران خمینی با خون مردمی که به دستش برای رسیدن به قدرت کشته شدند نورانی بود

نوشین گفت...

عکس شیر زن ایرانی / مروری بر سیاست خارجی دولت احمدی نژاد - ببینید احمدی نژاد و دولتش در داخل و خارج از کشور چه ارزشی دارد؟!!!!-
ارزششو فقط محمد علی ابراهیمی میفهمه که خردشو سر چهارراه برده فروخته تا بتونه زندگیشو بچرخونه (چون استعداد هیچ کاری رو هم نداره مجبوره یه چیزیرو بفروشه ) در نتیجه این چیزهارو میفهمه ما نمیفهمیم

مسعود گفت...

درود دوست من

یکی از ویژگی های فرهنگی بد ما اینه که حافظه تاریخی نداریم. در همه جای دنیا میرن از بدو تولد سیاستمدارشون رو در میارن و رقیبانش ازش به عنوان نقطه ضعف رقیب سیاسیشون استفاده می کنند و اتفاقا خیلی ها ها ممکنه خوششون نیاد تنها کسی که این کارو کرد احمدی نژاد بود.
ما زود همه چیز رو فراموش کنیم. حرفهای موسوی در زمان نخست وزیری و سکوتش در برابر جنایات رهبرش و سکوت 20 سالش دزدی و چپاول و جنایت ها و بالاخره تکرار دروغهاش درباره رهبرش. ما میدونیم داره دروغ میگه ولی خودمون به جای اون واسه دروغش هم بهونه درست می کنیم تا در واقع سر خودمون رو کلاه بذاریم.

پیروز باشی. پاینده ایران

نوشین گفت...

بازهم رهبر و دروغگویهایش
اینجارو بخون
تلاش برای بازسازی چهره خامنه ای:"آقا"بعضی از شب‏ها شام هم در خانه
ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تلاش برای بازسازی چهره خامنه ای جنایتکار، مسابقه در تعریف از قاتل
جوانان ایران!!!